29 Mayıs 2012 Salı

Yeniden Çocuk Olsam : Kırmızı Rugan Papuçlar


Yeniden çocuk olsam. Annem beni ayakkabıcıya götüreceğini söylediğinde o anı hevesle beklesem. Kırmızı kurdeleli  bilekten bağlı rugan papuçları hayal etsem. Sürekli anneme “ne zaman gideceğiz, az mı kaldı?” gibi sorular sorsam. Yeni ayakkabılarımı ilk giydiğimde ki mutluluğu yaşasam. Rüyamda ayakkabımın yok olduğunu görsem, ama uyanınca başucumda bulsam. Yeniden çocuk olsam. Ayakkabılarımı, parlak kırmızı ruganlarımı masanın üzerine koyup saatlerce seyretsem. Gidip gelip baksam, ayağıma bir giyip bir çıkarsam. Bir tarafı çizilmiş mi diye endişelensem. Tek derdim bu olsa..
Oğlumun çok istediği futbol ayakkabılarını aldığımda onun yüzündeki ifadeyi görünce böyle hissettim ben. Can gibi hissetmek , tekrar çocuk olmak istedim.
Mağzada giydi ayakkabılarını ve çıkarmak istemedi. Eve geldiğimizde altını sildirdi evde de giydi. Sonra tahmin edileceği gibi ayakkabıları başucuna koyup uykuya daldı.  Ve sabah kalkınca ilk iş onları ayağına giymek oldu. Tabi ki okula bu ayakkabılarla gidilip, herkese gösterildi....
İçimizdeki çocuğun hep bizimle kalması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazdığınız için teşekkürler....